Adhd katten!



Vaknar av att jag har en katt hängandes
i mina små tår som sticker ut
utanför det varma täcket!
Kollar klockan och konstaterar att katten har blivit galen,
05.30!
Puttar bort henne och försöker fortsätta sova,
mission impossible!
Hon river mig på armarna så jag blir tvungen att gömma dom med
under täcket!
När ingen del av min kropp syns hoppar hon på mig
i ansiktet!
´Vad fan äre för fel?´
Funderar lite över om jag ska begrava mitt eget huvud eller gå upp?
Övertygar mig själv på några få sekunder att ligga kvar och göra allt för att
få forsätta sova & drömma!
Somnar konstigt nog om under täcket!
´Halleluja´
Vaknade till liv nyss igen,
genomblöt & svettig..
Men utvilad !!


ADHD Katt ↑


Kommentarer
Postat av: Räkan

Nej Natta skulle fixa det åt mig idag, hon skulle åka dit och hämta allt :) Så efter idag är det heeeeeelt slut :D Och jag är nog lyckligast i världen :)

2010-10-05 @ 18:31:45
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0