1 år !



 Den 15 Oktober 2009 började det..
En för mig okänd kille la till mig på FaceBook,
självklart måste jag kolla hans foton
om det skulle kunna vara
nån som man känner,
jag klickar...
och klickar..
Men ikke!
Ingen lampa som tänds men kul att fortsätta kolla
på bilderna ändå!
Jag klickar halvhjärtat och sneglar lite på bilderna
samtidigt som jag gör tusen andra saker.
Då plötsligt får jag syn på..
En snygg, vältränad & solbränd kille!
´Åhh WOW,
vem är han?´
Tar tag i musen och drar pilen mot bilden för att få upp
ett namn på denna galet snygga människa..
Mikael Hedström!
Klickar vidare & hamnar på hans sida,
snokar runt bland bilderna & upptäcker att det står singel på
hans status!
´Måste lägga till´
Sen går allt fort,
han accepterar min vänförfrågan några timmar senare
och sen skrev vi massor till varandra!
Redan första mailet som han skickade till mig
så visste jag att det var nått speciellt
med honom!
´Han släpper jag inte´
Jag blev intresserad..
Jag blev kär..
Självklart måste det firas,
att jag kunde bli kär & att Mike stått ut med mig ;)
´Hejja oss´

Jag springer in på Kicks,
luktar runt på allt jag hittar,
blir lite yr mellan varven av hets,
sen plötsligt hittade jag en ny parfym till Mike..



Luktar godis ↑



Smakar godis ↑


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gulligt!!=)

2010-10-19 @ 15:11:54
Postat av: emelie

tiden går otroligt snabbt när man har roligt :)

2010-10-19 @ 18:23:48
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0