Vilken härlig dag..



Vaknar tidigt,
för tidigt !
Hungrig → Illamående → Nervös..
´Magen kurrar som en trasig traktor
samtidigt som spyan sitter låångt upp i halsen´
Går fram och tillbaka ungefär 100 gånger
i hall korridoren..
´Tick Tack´
Vem stal tiden ?
Den har verkligen stannat !
Hoppar in i sovrummet med kaffe & youghurt i handen
för att väcka min andra hälft
som inte är ett dugg glad över att se mig i närbild i hans ansikte
när han slog upp sina blåa !
´GÅ UPP NUUUU´
 
Inte bara Mike som var trött
utan bilen också
som inte ville vakna till en början.
´Hur ska detta gå i vinter?´

Springer in på sjukhuset för att följa pilarna
till kvinnokliniken !
Dagen jag har väntat på jätte lääänge är äntligen här..
2010-11-09 och klockan slår 09.30!
´Mitt hjärta stannade för en stund´
Jag hinner tänka en miljon tankar på engång
och nervositeten är värre än innan och jag är övertygad om att
min puls sätter sjukhuset i gung.

Efter några djupa andetag
och en vända till himlen fram och tillbaka
så är det konstaterat..
Vi ska få en liten bebis i April !!
´Meeeeh rooligt !
Den lever ju!´

¹ Dagens 1:a plats med guldmedalj
till min växande mage ↑
² Silver gå till snön
³ Brons till mitt korta hår som nästan går att
göra en fläta av !

Vilken härlig dag !!








Kommentarer
Postat av: TIINA

Underbart!!! Vilken bra bild! Nu kan du andas ut. Njut!!! Kram Tiina. <3

2010-11-09 @ 20:44:19
Postat av: Anonym

Åh GRATTIS!! Gu såå kul:) Lyckokramar till er

2010-11-09 @ 20:50:47
URL: http://rositahansas.blogg.se/
Postat av: Katja

Nu får man se vad det är för litet som växer i din mage!

Så glad för eran skull! Och jag får bli tant Katja! Wiiiie! <3 <3 <3

2010-11-09 @ 21:46:23
Postat av: Linn

GRATTIS Maja!!!!!!!!!!!!!! Äntligen kan jag säga grattis! Fick väl höra lite skvaller innan men nu är det offentligt!!! :) TUSEN grattis till dig och mike! KRAM

2010-11-09 @ 22:51:45
URL: http://mittbarcelonaliv.blogg.se/
Postat av: Jannica

ååååhhh äntligen blerv det officiellt, som jag väntat =) Nu får du börja visa magen så man hinner med i utveckligen! Sååå spännande, komme bli sötaste bebisen in town! Vill träffa dig snart, kul att du blev med barn 6 jag med hus, snart får vi nog byta roller hahahah ;)

2010-11-09 @ 23:26:14
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0