Nintendo !



Tisdag→Nintendo
Okej nu äger jag ett gammalt Nintendo,
ett sånt där grått som man hade när man var liten.
Med en sån där grå fyrkantig dosa till!
´Kan inte minnas sist jag höll i en sån dosa
och hoppade högt i soffan för attt underlätta
spelandet´

Jag skiner som ett barn som fått Lördagsgodis
när jag ser Mike koppla in spelet och jag
äntligen kan spela
Super Mario !
´Som jag har längtat..´

Spelet inkopplat & klart!!
Slänger mig i sängen på alla kuddar och börjar trycka så jag
får märken i handen.
(Spelet får nämligen inte vara i vardagsrummet brevid Mike´s Ps3 )
´Är inte det mobbning av mitt spel?´
Spelar ett bra tag,
tills jag dör 100 ggr och tappar tålamodet!
´Kände hur speldjävulen tog över mitt huvud,
eftersom jag egentligen hade bestämt mig att sluta spela
om jag dog en gång till,
det var mitt mål.
Jag dog massa gånger till men kunde inte sluta spela.
Försöker övertala mig själv att;
men bara en gång till´
När jag äntligen blev mig själv igen så bestämde jag mig för att sluta
vara i Mario´s & svamparna´s liv och fortsätta mitt
eget där jag lämmade mellan diskberg & tråkigheter.
Stänger av..
Och drabbas plötsligen av ångest av att jag faktiskt måste
börja om alla banor nästa gång jag ska spela!
´Åhh neeeej´

Dagens HOT:
Maja:
Om inte vi åker och löper en fin korg imorgon
så jag kan lägga ner spelen där,
för jag vägrar ha dom på golvet!
Så kommer jag ställa mitt spel brevid ditt i vardagsrummet,
så det syns direkt när man kliver in !
Mike: Näämeen det är klart att vi kan åka och köpa en fin korg till dig !




Kommentarer
Postat av: Räkan*

Haha vad söt du är Maja :D

2010-11-03 @ 12:08:37
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0