Energin bortblåst som hösten !



Vart är  min energi ?
Vaknar och är trött..
Halvsover på jobbet!
Springer hem efter jobbet för att leta efter energi..
Inte under kudden..
Inte under soffan..
Den är som bortblåst
 med hösten!

Det är då man gör som dom i
"Vem vill bli miljonär ?"
Och tar en livlina och ringer en vän ..
´Ringer ett kort samtal och genast är man klokare
som människa´
Hur skulle man klara sig utan livlinorna i livet ?
Och jag vet att jag har vad som krävs för att bli
miljonär ..
Jag har A & A och det är det som behövs !






Jag klarar mig gott och väl på flick-energi´n
tills M kommer hem ..
För då ska vi lyssna på bebis hjärta !!






Kommentarer
Postat av: A*

Men finaste Maja! <3

2010-11-25 @ 21:07:05
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/
Postat av: Angie

Smööögen! Den där bilden hatar mamma för hon tror att jag drack alla själv ;) haha. <3

2010-11-30 @ 11:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0