The Hole ..



Jag bestämmer film
och det blir en skräckis
såklart.
Vet att jag inte klarar av det egentligen eftersom jag inte
ens kan gå på toa själv efteråt,
men ändå blev det en läskig film natten
till 1:a advent !

´The Hole´
Låter inte så farligt kan man tycka
eftersom killar brukar gilla hål.
Och man kan stoppa fina smycken i hål !
Men det här hålet
är inte vad man är van vid ..

Vill inte berätta för mycket om filmen
men den fick mig att tänka !
Om man inte tar tag i sina rädslor så kan det ta över livet.
´Men klarar jag mig om jag verkligen tar tag i det och bestämmer mig för att
inte vara rädd ?´

Med massa tankar och fortfarande lite skakiga ben springer jag till
sovrummet för att gömma mig under
täcket och somna !
Kryper närmare Mike för att känna trygghet och
slippa känna rädsla.
Kroppstemperaturen stiger och jag börjar
svettas som en klemakterie-kossa igen
och håller på att fastna på Mike.
Då bestämmer jag mig för att trots min rädsla,
MÖRKRET!
Och vänder mig om och somnar på egen hand !!

1-0 till mig !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0