Snödriva & tårar !



Mike: Du borde ha dubbar på dina skor
så du inte ramlar,
det gör du ju alltid!
Maja: Hahaha aaa jag vet ! Fattar inte varför det är så svårt
att stå på benen!

Några minuter senare slår jag en rejäl vurpa
precis vid bilen !
´Hur fan äre möjligt?´
Så typiskt eftersom vi precis pratade om hur klumpig jag är.
I normala fall ramlar jag alltid bakåt men inte denna
gång..
FRAMÅT!
På mindre än 1 sekund var Mike där och slet upp mig !
´Hur hann han uppfatta att jag ramlade och sedan hinna
ta sig runt bilen för att lyfta upp mig
innan jag själv ens fattade att jag ramlade?´
→SuperMan←
Sätter mig i bilen..
Och börjar gråta..
 
Mike: Nämen Maja ! Gjorde mycket ont ? Har du ont nu ? Hur mår du ?
Maja: Nääääe det gjorde inte ont!!
Mike: Blev du rädd bara ?
Maja: Jaaaaaaaaaaaa!!

Och plötsligt är det massa mer tårar som rinner
ner för min kind!
´Hur kom det sig att jag började böla när jag kom in i bilen
och hur kunde det bli värre när Mike smekte min kind ?´
Plötsligt var jag som en 5 åring !
Vi åker till McDonalds och köper ceasarsallad..
Och plötsligt känns allt mycket bättre !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0