Shoppoholic !



Förut innan tidernas begynnelse
gick varenda korvöre till
Lördagens outfit varje vecka.
Sen träffade jag Mike,
och Lördagsnöjet blev ändrat och jag fick en till själ att shoppa till.
´Känns inte lika galet att handla så mycket om inte allt är till mig´
Sen plötsligt en dag kissade jag ett plus på stickan
eller rättare sagt fyra gånger.
Och plötsligt skulle det handlas till ännu en person,
eller foster eller ufo !
Jag har en mamma som också är duktig på att handla till
mini i magen.
Och alltid kommer ja hem efter en vistelse hos mamma
med en full kasse med kläder !
´Jag började ana att det fanns en del kläder till Mini när det knappt gick
att stänga byrålådan längre´
Och bestämde mig för att kolla vad som egentligen gömde sig
i min låda..
Babykläder eller ett monster ?



´Jag tror att Lill-Skiten klarar sig
första månaden´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0