Nånstans mellan himmel & helvete !



Det bästa med att vara gravid är att
vakna mellan 04.00-07.00 varje morgon
för att springa i 110 km/h in på toa
och kissa två droppar !
Känns som jag ska kissa på mig hela tiden !
Sen kan jag såklart inte somna om !
´Jippie´
Mmmm..

Bra eller Anus..
Det som kan vara Anus är såklart kisseriet ↑
• Att inte kunna ligga ner på rygg för att jag får en halsbränna
direkt från helvetet som eldar upp mig inifrån & ut.
• Att ine kunna knäppa mina jeans
utan måste använda ett gummiband mellan knapp & hål.
• Att jag ofta känner mig töntigast i världen för att jag kan gråta
och gnälla helt utan anledning !
Bra är..
♥ Att kunna skylla mitt sedan innan korta temperament på att
det är mycket hormoner som spökar ikroppen..
≈Jag är inte riktigt mig själv !
♥ Att vara ursäktad för att jag kanske nån dag vill
trycka in allt jag ser i munnen ! 
 


Idag ska jag ta med mig min kula och bege mig till
arbetsförmedlingen !
Nää  jag är inte bitter !!

Carpe Diem..


Kommentarer
Postat av: emelie

så söt så! :)

2010-11-10 @ 08:53:55
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: madde

Grattis Maja & Micke ! :)

2010-11-10 @ 10:49:08
Postat av: Jeanette

Men gud Grattis:):) Är ju så härligt med små bebisar. Hoppas allt går bra.



Kram

2010-11-10 @ 11:16:16
URL: http://jeanettel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det e underbart att va gravid, iaf sista tiden.. Tungt men härligt!=)

Grattis!!=)

2010-11-11 @ 15:31:43
Postat av: Anonym

Sååå fin mage!! Grattis

2010-11-15 @ 21:56:28
URL: http://rositahansas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0