MAT !



Jag älskar mat !
Det har jag alltid gjort
och det kommer jag alltid att göra.
Ingen nyhet !
Den klassiska frågan är alltid:
Meeeeh gud!
 Ska du verkligen få i dig allt de där?
Och jaa..
Jag får alltid i mig allt!
Åt alltid för två innan mini flyttade in i magen
och kan nu lägga handen på hjärtat och säga
att jag äter som en skogshuggare!
Så höjdpunkten idag var när Mike ringde och väkte mig
och sa att vi skulle äta mat hos hans mamma
i eftermiddag !
´Alltid godare när nån annan lagar´
Blir lite orolig för mig själv
när det enda jag tänkt på hela dagen är
MAT ..
Och när jag kollar på klockan och räknar ner tiden
tills jag ska få äta igen !
´Söka hjälp kanske ?´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0