IKEA !



Efter en heldag i Örebro
på bland annat IKEA,
där det inhandlades en byrå till hallen
samt lite smått & gott,
känner jag hur trött jag börjar bli
och lägger mig i soffan & käkar pizza
innan hela jag förvandlas till häxa..
(
Inte bara min personlighet som är häxig utan mitt yttre också)
Maja → Häxa = Sant !
´Får man vara elak om man är en häxa?
Eller vart drar man gränsen för utklädnan?´



Jobbigt att lämna mina monster för att
jobba till 04.00 när dom ligger
och myser i soffan..







Kärlek..

Smyger hem i natten och längtar mer än nånsin efter att
få krypa ner i sängen efter en kort
promenad hem i kylan.
Hoppas på att somna fort & vakna nångång i vår..
´Äre vinter nu?´








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0