Fredagsmys & pizzamaraton !



Ut i kylan och blåsten för att
uträtta lite ärenden med mitt dåliga humör..
Går i min ensmahet och lyssnar på musik
samt funderar lite över livet och dess gång,
när min mobil ringer med ett okänt nr,
och jag lägger på min urtrevliga telefonröst..
Där på andra sidan luren sitter hon som ska ge mig jobb
under December!
´Jaaaaaaaaa tack tack!
Känns underbart & roligt´
Sen flöt dagen på bra med allting !
Jag visste att den inte kunde bli värre när jag vaknade med dåligt skithumör!

• Gick till arbetsförmedlingen och valde bort jobbcoatch grejen,
jag vet ju inte ens vad de är för nått.
Pressen är som bortblåst!
• Besökte min gulliga Barnmorska för att prata lite.
Alltid lika lugn & glad när jag går därifrån!
Köpte första julklapparna!!!
Åhh vilken känsla!
Älskart!!
Käkade pizza med Mike & vänner,
sedan IDOL-mys!
(Oj vad det brände under ögonlocken många gånger)
Somnade utmattad i sängen framför datorn med
Tre-kronor!
Nostalgi !





Underbara Fredag !




Kommentarer
Postat av: Linda

vilken mysig mage som tittar fram! (:

2010-11-24 @ 15:18:08
URL: http://liitenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0