Spöken!



När jag va som tröttast i natt
och precis höll på
att somna så
hördes ett högt ljud från toan..
Nervsjuk som jag är så spärrar jag upp ögonen
och glor på Mike med undrandes blick!
´Vem har gömt sig på toan för att smyga fram på natten och döda mig?`
Vet inte om jag skulle gråta över ett spöke eller
skratta åt mina sjuka tankar!
Men Mike går upp och kollar vad de var som lät,
det vara bara min platt tång som hade ramlat i golvet!
Fortfarande livrädd så somnar jag tillslut
för att hamna i en mardröm!
´Varför en mardröm också?´
Beror allt de här på mina sinnessvaga tankar?

Överlycklig när klockan ringde imorse!
´YES! Äntligen morgon´

Natten, mörkret & ensamheten skrämmer mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0