Spion!



Vilken spion jag är,
de är ju helt underbart roligt!

Min kusin får ett samtal om att hennes man
ska infinna sig på ams i Västerås vid 13.00 tiden
idag,
så vi skyndar såklart ner tillstan för att
mellan hopp & förtvivlan få se honom en snabbis.
Vi smyger runt  och letar efter honom
utan resultat och bestämmer oss för att ge upp..
Och då plötsligt ser vi en kille med en grå mjukisdress
med texten
KVV
på bröstet.
`Åh fan han känner vi igen´
Några snabba ord hann bytas innan han försvann
fast bojjad i en plit,
en brud dessutom!
Känndes nästan som att jag själv va med i en inspelning
av Prison Break.
Det hade varit roligare om jag haft en k-pist
och börjat en fritagning,
men jag lät de endast vara en rolig tanke och inge mer.

Nästa uppdrag var att springa efter en polisbil
efter min & Annas promenad.
När polisbilen stannar så springer vi in bakom huset
och smyger,
pulsen stiger & nyfikenheten tar över!
Självklart måste jag lyssna vad farbror konstapel
säger till gubben i fråga..

Sjukt roligt!
Jag ska bli spion..
Eller kriminell..
Eller polis..




Kommentarer
Postat av: Jannica

Nej inga bekymmer gumman :) Jag tänker för mkt när jag är trött, tänker inte klart men idag vaknade jag pigg å utvilad, men va lite deppig men vet inte ens varför haha jag hinner bara inte med allt jag vill men man får göra de bästa av allt =) Ringer imorgon när jag slutat vilket är 17.30. Puss

2010-05-05 @ 23:56:05
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0