Sommarvärme!



Tvättade av mig sminket & kröp ner under täcket
med Anna
när vi får samtal att vi ska bli
upp hämtade och bege oss till klubben!
På med smink & ett linne sen va vi där..
Känndes dock lite vilset att vara där och kände mig inte riktigt
hemma men efter lite öl & shotts så körde vi
all in.
När klockan börjar närma sig 09.00 så bestämmer vi
oss för att kasta in handduken & åka hem i regnvädret
för att skeda & skratta åt alla vi träffat på
under kvällen!
En del snälla & en del häxor ;)

När jag slår upp ögonen efter ca 2 timmars sömn så
dunkar huvudet..
´Åhh nej inte igen´
Går ut med tunga steg och solbrillor för att bege mig hem och
upptäcker att min vän solen är här!!

Ta en cola på uteserveringenoch röka,
hoppa studsmatta & sola!

Åhh underbara sol!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0