Långpromenad!



Livsfarligt att gå ut & gå själv
när man inte har nå lokalsinne och bra
musik i lurarna!
Går i min egen värld och känner mig oövervinnlig
tillsamans med Melissa Horn.
Vi sjunger högt tillsamans så
varenda människa jag mött måste tro
att jag är helt dum i huvudet.
Små ler för mig själv när jag tänker på allas
ansiktsuttryck
och känner mig ännu lite bättre än innan.
När jag plötsligt tittar upp och inser att jag är helt
vilse både i tankar och på vägen
så försvann känslan att vara bäst!
´What to do?´
Nämen en skylt..
Kriminalvårds anstalt!
Otippat att just jag skulle hitta dit ;)
´Tänker en snabb tanke på att gå och hälsa på
men bestämmer mig för att låta de vara endast en
tanke och fortsätter med näsa högt tillbaka hem´

Väl inne under täcket med rabarber/hallon youghurt
tittar jag ut och ser regnet falla ner!
Yes jag hann innan regnet!
Så det ska firas med hoppreps hoppning
och kramkalas med hjärtat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0