Karlstad!



´Upp och hoppa vi ska till Karlstad´
Kaffesvepning, plattning av håret, sminkning
och ett par solbrillor,
sen va jag i fas att möta dagens ävnentyr i Karlstad!
Uppdraget idag var att hitta en outfit till Tina,
lättare sagt än gjort!
Jag älskar allt med färger & mönster
medans hon är tvärtom!
Hmm..
 Tillslut hittar vi ett par riktigt snygga jeans shorts
till henne!
´Yes!´
Uppdrag slutfört!
1-0 till oss.
Mike gav mig veckopeng så
även denna gång kom jag hem med en del saker!

Utmattade av att yra runt som höns slänger vi oss i bilen
med plattan i mattan.
Efter att ha hört Anna Bergendahl´s låt
This is my life,
3 ggr på radion
 börjar jag känna myrorna komma
krypandes i benen!







FRAMME!
Plock mat, film&mys följt av
utslagning av Buzz!
Trötta efter dagens roadtrip beger sig vännerna hem
och vi intar soffläge med pusskalas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0