Kärlek!



Maja ♥ Angelica !
´Åhh min bästavän är hemma´
Finally!
Äntligen är jag hel!
Hon är kompisen som följde med mig till tandläkaren första gången
och sedan lärde mig att dricka kaffe,
dock med mer mjölk & socker än kaffe,
 men men..
Kompisen vars underbara familj är vänner med
min addams family.
Kompisen som jag gjort allt med,
från att rymma ut på nätterna som tonåringar,
att åka på semester med överallt
till att bara krama och gråta med!
Oavsett om de regnar eller solen skiner,
med skratt eller gråt,
hos mig eller på andra sidan jorden,
så är hon med stort H
the One!





Efter en flaska vitt & en flaska rött så
är vi lagom sentimentala
och känsloladdade!
´Tack snälla Gud i himlen för denna underbara varelse´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0