Galenskaparna!



helt ofattbart att de alltid blir
massa galenskap när
jag ska slå ihop mitt huvud med blondinen Anna!
Helt sjukt!
Det som är så bra med att leka med Anna
är att jag inte behöver göra mina obligatoriska
situps som jag gör varje dag,
då jag får mer magträning av att skratta mig själv till tårar
när vi försöker prata med varandra!
Prata i turbo fart,
prata osamanhängande
och om absolut inget vettigt alls
blandat med hysteriskt skratt!
Man kan alltså summera våra samtal ganska lätt..
Maja: Blablabla
Anna: Hahahhaha!
Maja: Hahahahhaha!
Anna: Hahahahah..
Och så håller de på in på småtimmarna varje gång!

Ett gott skratt förlänger livet!
Vilket betyder att jag kommer bli minst 100 år
som jag alltid skrattar!
´Yes´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0