Barnkalas hos Jonte!



Lördags eftermidda´n bestog av barnkalas
hos my new BFF,
Jonathan 4 år!
Massa folk och fika,
bus och lek!





På kalaset fick jag träffa Mike´s släkt!
Damp, hets & ADHD Maja blir som en liten blyg 5 åring,
vet inte vad jag ska säga eller
hur jag ska bete mig riktigt
och då är de lika bra att
vara tyst!
Annars är jag ju världsmästare i att babbla
och göra bort mig.


Vette fan vem som lärde vem att åka ?
inga ben brytna så de slutade bra
även om de såg lite vingligt ut emellanåt!


Spelar Mariokart och självklart vann jag ;)

Efter fika & mat avslutar vi kalaset och beger oss
hem för att byta om till promenad kläder,
så vi kan motionera bort tårtan!
Destination Markus & Tina,
där det blev frågespel & skratt!

Lugn & trevlig Lördag!
Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0