Är det nu man ska bli vuxen ?



Under en power walk
hinner man prata massor om livet.
Och som vanligt så kommer jag inte fram
till mycket,
fast egentligen vet jag inte heller vad
jag vill komma fram till
eller ha svar på.
Det som kanske kan kännas lite
bättre är att jag iaf inte är ensam om det.

↑ Här har vi en till ↑

´När vet man när man är redo att möta vuxenlivet?´

Att ha pyjamasparty,
köra all in på krogen
och ta långpromenader och bara snacka skit.
´Är de nått man hinner och får göra som fullvuxen människa?´

Man kanske vaknar upp en dag och är jätte sugen på
att lära sig sticka,
går och köper sig en filofax
och skriver in sig  som frivillig att hjälpa till
med gårdstädningen varje vår!?

Pyjamas,
tjejsnack om snoppar & kändisar,
skratt & tårar som resulterar i total
knock out,
de är min kväll to night.
Så nää..
Inte vuxen idag heller!



Kommentarer
Postat av: Jannica

Ja inte är det mycket man vet & saker man inte blir klok på, bara hänga med i svängarna haha

2010-05-07 @ 12:43:51
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0