Vilken tur..

Att Världens bästa Mike tog med sin dator till mig,
eftersom min dator är lite av en puckodator,
glapp i sladdar osv.
Han tog med den & lämnade den till mig,
den är jätte rolig eftersom den är helt ny &
ja kan trycka och greja med allt möjligt !
Inga roliga kort var det med den här datorn iaf,
så jag antar att vi får lägga in massa roligt själva.
Vilken tur att jag hade datorn här nu när jag är sjuk,
så jag kan snoka på alla bloggar som finns,
både de bloggar jag gillar & inte gillar.
Helt i min ensamhet kan jag snoka om precis vad jag vill.
Suttit och klickat på allt möjligt på alla sidor,
så jag har även råkat beställt lite kläder & accesoarer,
från Bubbleroom & H&M.

Rastlös & uttråkad som fan,
hatar att vara sjuk och bara ligga stilla.
Jag har legat i sängen hela dagen från att jag gick upp imorse,
första gången vid 06.00.
Jag hoppas att Katja & Anna kommer förbi mig idag,
dels för att underhålla mig & dels för att jag är
så jävla mörkrädd och inte vill vara själv hemma,
vet inte om syrran är hemma eller inte ?
Tills jag får sällskap tänker jag iaf kolla på film,
ihopp om att somna!
Så kommer jag nog vakna pigg & kry,
de vet jag :)
Krya på mig ..




Kommentarer
Postat av: Mamajay

hej allt bra?

2010-03-08 @ 20:30:00
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: SIMOOOON

använd cyklop när du badar MAJA!!

2010-03-08 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0