Det hänger inte på håret ?



Nyklippt..
Jag tog mitt mod tillfånga och kapade allt,
min frisörskräck är borta.
Inte lika läskigt som att gå till tandläkaren faktiskt.
Jag har inte bestämt mig om jag är nöjd eller inte, inte kollat mig så mycket
i spegeln idag.
Inte ens speglat mig i alla skyltfönster som jag annars alltid gör,
lika bra att låta bli tills jag är van med mitt nya hår
så jag inte blir förskräckt och skriker rätt ut om jag går själv på stan.
Ingen som jagade mig på stationen varken i Örebro eller i
Västerås,
inga kameror eller skrikande fans,
så jag blev nog inte en Beckham-kopia.
Kanske lika bra ;)
Kom på idag att jag trivs ganska bra med att vara just JAG!

Blev som planerat en fika på Gränden med Madde, Lisa, Tommie &
Maddes crew.
Babbel, skvaller & skratt.
Sen hem till Angelica för att färga & klippa Madde,
håret blev mörkbrunt,
men klippresultatet hann jag inte se innan jag skulle träffa Gabbie,
eftersom Madde har hår som en hel hund.
Självfallet köpte jag & G sallad från Donken,
vad annars ?
Kanske det bästa som finns,
eller iaf godaste!
Det är inte svårare än så!
Serious-talk med cirkusG om allt mellan himmel och jord,
frågan är ju vem som blev klokast av alla frågor & svar!
Snillena spekulerar..
Dagen kommer avslutas i G´s säng framför tv:n till nån film.
Hoppas ingen läskig,
då jag inte vet om hon klarar av att jag hoppar på henne på ryggen & skriker
om jag blir livrädd.



Kommentarer
Postat av: Louisa

Du blev jättefin i håret. Detta behöver du verkligen inte ångra att du gjorde. Kram

2010-03-05 @ 11:26:01
Postat av: Jonas

Nu blev jag ännu mer kär i dig Maja .

Du blev jättebra i håret .



Jonas

2010-03-05 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0