Total sinnesförvirring !

Nu är jag så jävla arg & irriterad så jag håller på att spricka !!!
Jag har lagt min äckliga bokjävel nånstans,
men vet inte vart ???
Jag har antingen lagt den på Café Gränden eller på Ica Skrapan,
eller kanske tappat all känsel i min armar & tappat böckerna som jag höll i .
Låter de normalt ?
Nej helt jävla sinnes rubbat.
Jag skulle kunna kasta mig framför bussen nu
så jag bryter nå roliga ben & måste ligga nedsövd,
så jag kan skylla på de sen när jag inte kan plugga eller
göra provet om 1 vecka,
låter ju bättre de än att säga:
Jag är dum i huvudet & vet faktiskt inte vad jag gör om dagarna
eller vart jag lägger mina saker!
Jag hinner inte beställa en ny bok tills dess.
Och jag vill inte beställa en likadan bok igen heller !
.....................
Så om nån hittar en jätte fin & rolig bok som heter
Social omsorg,
så kontakta mig tack !
Tills dess ligger jag under snön och lyssnar på panflöjt !


Kommentarer
Postat av: Madde

gumman då, typiskt.. Jag har den boken, men måste själv ha den.. :( Annars hade du fått låna den! Jag kan kolla runt om jag vet någon som har ? Vet två st som redan läst alla våra kurser. Hoppas de löser sig annars. puss på dig gumman.

2010-03-05 @ 18:09:50
Postat av: jeanette

Jag har den boken! Kan få köpa den om du vill?



Maila: [email protected]

2010-03-05 @ 20:37:10
URL: http://jeanettel.blogg.se/
Postat av: K*

Fast nu vet vi ju vart den är. ;)

2010-03-06 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0