Tomt i hjärnan..

Delad tur med start 06.45 som avslutades 21.00.
Inget speciellt som hände,
allt rullade på som vanligt.
Rasten tog jag hos Katja & Anna,
dom bjöd på lunch sen var jag så trevlig att jag
somnade.
Lite dåligt samvete att jag somnade,
men när jag vaknade för att gå tillbaka till jobbet,
så såg jag att även systrarna hade tagit sig en power nap!
Så med gott samvete gick jag tillbaka för att avsluta dagen på Vallonen.
Seg, mulen och för att inte tala om lååång jävla dag idag.
Pratade med Gabbie när jag skulle gå hem,
när hon sen frågar om jag inte har nå kul att berätta,
eftersom vi alltid byter rövarhistorier med varandra,
så slår tanken mig att jag faktiskt inte har ett skit att berätta.
Inge roligt att säga alls,
jag lever i ett tråkigt vardagsliv.
Inte mycket action i livet nu kan jag lova,
Min tid går till att praktisera och plugga,
och att sova bort mina lediga stunder.
Inte ens min galna hjärna har nå hyss på gång,
och inga störda tankar att fundera över.
Konstigt hur fruktansvärt tom, trött & tråkig man kan känna sig ibland.
Är det vid sånna här tillfällen som hjärnan & känslorna har fått nog av vintern
och tagit en semester utan min kropp ?
Orkar inte ens fundera på varför jag är så borta.
Hmm..
Hoppas min lediga helg bjuder på nå äventyr!!
Så imorgon ska jag antingen slänga mig på tåget till Mike eller framför tåget,
det återstår att se ;)
Så nu sätter jag mig vid sängkanten och knäpper mina händer..
" Snälla Gud,
ge mig styrka att orka ta med mig själv på äventyr för att fånga dagen"
Amen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0