Tisdag Tisdag Tisdag..

Hmm åhh yes äntligen Tisdag,
eller ?
Nää, inge speciellt som händer idag heller!
Men man ska vara glad att dagarna går framåt iaf & inte bakåt!
Snart helg igen,
hoppas jag är schemalagd så jag får jobba lite,
det behöver jag !
Men det återstår att se, som sagt
bara Tisdag ännu !
Idag har jag iaf hunnit med en liten mini promenad till "city"
i "Bönnhålan" Karlskoga,
härligt med solen som skiner rakt i ögonen & att jag äntligen har fått mina brillor!
Jag köpte tråk tråk & Vax.
Idag är det Mike´s tur att bli vaxad,
vinterpälsen på han måste bort,
eftersom våren är på ingång nu så finns de inga ursäkter, utan allt ska bort :)
Sen måste jag erkänna att jag njuter när folk lider eller gör illa sig också,
så jag anmäler mig som frivillig att vaxa bort allt,
japp sån är jag !
Förutom det ska jag faktiskt inte göra ett skit idag,
faktiskt ingen lust med någonting.
Jag ska äta mina rostade mackor, panpizza & läsa Veckorevyn ute på balkongen
tills solen går ner idag.
För övrigt är det dag 3 utan cigaretter idag,
mycket bra gjort av mig,
hurra jag är bäst!
Så nu vill jag ha paket!
Kanske är därför jag känner att jag tapppat livsglädjen, för att jag valt bort mina cancerpinnar?
Eller är det för att jag gång på gång lurar mig själv att våren är på väg,
och sen blir jag lika besviken varje gång det inte är så ?
Förmodligen är jag nere för att de är dags för den trevlig tjejveckan och allt som hör till,
Finnar, Hungrig konstant, Grinig & mage som en fotboll.
Hmm, det kan inte vara nyttigt att fundera på så mycket ovärda saker
som jag gör varje dag,
inte konstigt att jag får ont i huvudet.
Det skulle vara så roligt att berätta för alla hur mina tankar rör sig i mig,
men vem vet om jag får gå fri ute bland civilisationen då ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0