Straffad för mina sattyg med förkylning..

Jorå nu vare min tur att hosta, nysa,
vara allmänt trött.
Det började redan natten till igår,
jag fick inte sova en blund.
Men Söndagen gick fint ändå,
lunch med Lisa, Gabbi & Mike på
George för att äta våran räksallad.
Lika god som vanligt.
Snacket gick på högvarv och det pratades om
allt mellan himmel & jord.
Så skönt att snacka av sig lite & roligt att
lyssna på tjejerna och deras Bravader , Problem &
Äventyr.
Världens bästa Mike,
närvarande men gör inte så mycket väsen av sig,
utan lyssnar snällt, nickar &
flinar med ibland :)
Han gör mig kanske till världens lyckligaste !

Kvällen spenderades i min sköna säng till
BigFish,
as bra film.
En kramandes Mike & massa täcken,
trodde jag skulle göra mig pigg tills idag,
men ikke.
Inatt var det sågverket i min hals,
bränns & sticks & allt möjligt konstig
försiggår där.
Vaknade med dunkanades huvudvärk & feber.
Yes, jag har blivit sjuk !!
Perfekt, jag som klarat mig så länge..
Kanske blir straffad för nått som jag gjort tididgare
i livet ?
Hmm, ingen idé att ens försöka tycka synd om mig själv,
för det finns faktiskt dom som har det värre,
som min mamma alltid säger !
Dagen vet jag inte hur jag ska spendera,
orkar ju knappt hålla ögonen öppna nu.
Sova & vila kanske ?




Nehe lite nässpray på de här så..





Kommentarer
Postat av: mike

du är så vacker hjärtat! Så glad och stolt att du e min. Vilken tur att jag tog med min doris så du har något att göra nu när du e sjuk. Krya krya! Puss

2010-03-08 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0