SommarJobb Check ..

Tänk att dagen kunde börja så bra
 fast jag knappt fick sova nått i natt.
Vaknade till en sväng av att jag blev överröst med kramar,
vilket absolut inte är fel start på dagen.
Somnade såklart om eftersom klockan var långt före tuppen.
När jag sedan bestämde mig för att fånga dagen så hade solen redan vaknat,
vilken tur!
Så idag på dagen ska jag & min vän solen
 sitta på balkongen och läsa Hänt Extra,
massa skvaller !
Bland annat om "Ensam mamma" Helena,
som säger:
"Jag drog håret av tjejen som låg med min kille!"
Vilken känsla,
det ska jag också göra den dagen nån ligger med min kille!
Kanske därför vissa killar har kort eller rakat hår,
för att slippa bli dragna i håret när dom inte kan hålla sin "Kompis"
i byxorna!
Nu kom jag på de..


Min andra favorit mamma förutom min egen Mamma!


B sa att jag skulle höra av mig i slutet av Februari,
minne som en guldfisk så glömde jag såklart de,
men ringde idag..
Och jag fick höra de jag ville höra:
Klart du får jobbet :)
Roligt !
Så i sommar kommer jag befinna mig nere vid Mälaren på
Sjökrogen,
Vi kommer bli ett grymt gäng
denna gång också !



Har även beställt ännu en bikini idag :)






Kommentarer
Postat av: Mike

Grattis till sommarjobbet baby :) göttit! Då kan ja komma dit o sitta på bryggan o mysa medans du jobbar ;) puss bästa

2010-03-03 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0