SockerKick..

Jorå,
precis vad jag behöver,
socker & mer energi.
Skulle försöka mig på de här med fullkorns corn flakes,
men ingen höjdare så jag hällde över massa socker,
såg nästan ut som ett snötackt land i min skål.
Nu är energin på högvarv i min kropp,
kanske är bra eftersom jag ska jobba snart igen.
Känns konstigt att vakna kl 14.00 och börja jobba igen 15.45,
är det så det ska vara asså ?
Hoppas dagen går fort,
så jag hinner träffa Katja en sväng efteråt,
de va länge sen.
Känner att jag behöver prata av mig med nån som är under
70 år ;)
Om jag har tur kanske hon vill hjälpa mig med mina skoluppgifter !
Nåväl,
återstår att se.
Nu är det dags att sätta på sig ett ansikte innan jag snart ska gå igen.

Update Later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0