Sammanfattning..

Klarade av att åka tåg utan att varken åka vilse eller att slå ihjäl ungarna
som var bakom, framför & mittemot mig.
Idag va det barnens dag på sj tror jag.
Ganska söta tills dom började skrika ikapp,
vet inte om dom hade nån battle eller vad de var frågan om.
Jag kan tänka ibland att jag skulle vilja ha en lite bebis att krama & leka med,
men de är i sånna situationer som idag som jag kommer på
mig själv att jag faktiskt inte vil ha egna barn.
Jag kommer leva ett Sex and the city liv.
Drinkar, semester, skvaller & grabbar.
Vä framme i Västerås kliver jag av tåget och är mer än redo
att möta dagen & helgen.
Kom på att jag har saknat min lilla stad Västerås.
Möter upp Gabbie & vi börjar med att springa runt
och kolla i alla affärer,
lunch på spicy hot
och handlade vin tills imorgon.
Vi hann även sola en sväng,
så vi håller oss bruna & fräscha imorgon.
Känner mig lite som när man va i 12
års åldern och skulle på skolans disco,
pirrig i magen & lite små fnittrig.
Längtar tills vi ska härja runt imorgon.
Nog för idag,
nu måste jag vila hjärnan lite så jag
orkar med mig själv.

Puss & Goo natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0