Promenad med Katja..


Dagen börjades med en långpromenad 
med Katja.
Helt underbart att börja dagen i solen,
att få motion dessutom är inget minus det heller.
Hägervallen runt följt av kaffe hos Katja innan
jag skulle bege mig till praktiken för introduktion.
Det där kommer jag klara galant ;)
Sen blev det lite mer sol på terassen hemma
och självklart mera kaffe också,
det hör liksom ihop de där med
solen och kaffe!
Det enda som saknas nu är brännan,
men den fixar vi så fort snön är borta
och solen värmer lite mer,
då kan jag ju ligga på baksidan ?
Ingen som ser mig och kan tycka att jag är knäpp..



Solen lyser himlen är blå
å va skönt att leva då
högt i topp går alla humör
å de är de som susen gör..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0