Personlig Lärare!

Efter ännu ett kvällspass med mina pantertanter,
går jag hem med ett leénde på mina läppar.
Jag möter upp Katja,
min personliga lärare,
på vägen hem till pappa.
Hon hjälper mig snällt med uppgifterna som skulle in senast idag,
och det är ju en hel timme kvar tills de är ny dag igen :)
Va bra att jag är steget före för engångs skull..
Känns som en sten är borta från magen som har stressat sönder min kropp,
så nu är jag lugn ett tag framöver igen.
Får se hur länge de varar men just nu känns det jätte bra.
Kvällen spenderades förutom med näsan i boken,
famför tv:n till Greys med en kopp kaffe
och Katja.
Snart ska de göras ansiktsmask för att få tillbaka ansiktet som har åldrats på
några dagar av allt stress,
 kedjerökning, kaffesvepning och solning.
Eller det kanske är bra att åldras lite i ansiktet så jag kan gå utan smink
utan att se ut som en 12 åring ?
Hur som så ska vi skämma bort oss med att ta hand om oss själva och
ha pyjams party i mitt rosa flickrum till massa kärleksballader
och skitsnack!
Får se vart snacket leder oss,
tillbaka till tonåren och minnen,
eller framåt med alla drömmar om livet.



Just de..
Hur kunde jag glömma att berätta att jag fått nyckel till Mike ?
Utan att bråka om det dessutom ;)
Kanske glömde nämna de för att jag sämst i världshistorien när det handlar om
nycklar ?
Så fort de finns nycklar i min närhet så blir det alltid nå knas,
spelar ingen roll vad det handlar om för nycklar men på
nått sätt så blir det High Chaparall på engång..
Har jag lagt mina egna nycklar på bordet så många gånger att
det tillslut bara blir kaos när jag tar i ett par nycklar,
eller är det bara min vanliga otur med allt som förföljer mig ?
Hittills har inget hänt så oturen kanske har vänt ?
Hoppas Hoppas Hoppas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0