På nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd.

Jag trodde mina sömnlösa nätter var borta,
vem tog tillbaka dom ?
Jag som har sovit så skönt varje natt,
och vaknat utvilad och pigg!
Är det så här för att jag varit så mallig över att jag klarat av att lägga mig i tid &
faktiskt somnat på engång ?
Magen värker & leker torktumlare,
vilket också givetvis är för att jag senast idag skrev här på bloggen att jag inte
haft nå ont i magen på sista tiden !
Det skulle faktiskt vara roligt att se vem som sitter och leker med woodoo dockan,
vem som sticker in nålen i mig ?
Jag tror på sånt, klart att de är nån som vill mig nå dumt när hela kroppen
helt plötsligt strejkar!
Kanske är för att jag håller på att bli sjuk också,
fast jag blir ju aldrig sjuk säger jag,
och vips är jag sjuk i morgon !
Maja Paranoid Vatanen,
kan ni också kalla mig !


Det är på nätterna jag lyssnar till min kära vän Lars Winnerbäck,
som självfallet sjunger det jag tänker!
Jag skulle kunna säga att jag & LW har en slags telepati.
..På nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd..
Kankse borde gå och lägga mig brevid min underbara pojkvän istället &
försöka sova som normalt folk istället för att fundera på massa strunt.
Bara krypa ner & känna mig trygg och
bli kramad .
Nej just de,
inte bara ligga stilla och njuta för att till slut somna in för natten,
utan jag måste Tänka.. Fundera..Utvärdera !
Hur mår mina nära & kära ? Nån mer som är vaken nu ?
Varför kan jag inte sova ?
Kommer jag klara min praktik ?
Osv Osv Osv → Osv..
Kankse därför brandlarmet gick häromdagen och inte pga av mina
sönderrostade mackor!



Sovklockan har ringt för 3:dje gången,
God natt & båda händerna på täcket :)



Kommentarer
Postat av: A*

Men åh du som hade vart så duktig med sömnen =/ tråkigt

2010-03-03 @ 02:26:21
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0