Överlevde den här gången med..

Jo det är sant,
jag överlevde den här dagen med..
Jobbat på STRIKE ikväll 17.00-23.30,
a la carte, bowling,bar, garderob & champions leauge,
är så man kan sammanfatta det.
Kort & Gott..
Janne, Enrico, Jonas, Linn & jag var det som kämpade ikväll,
vilken blandning av folk,
en av varje sort.
Och såklart var vi även bäst ikväll ;)

Just de,
det blev ett frieri också,
men jag tackade nej
eftersom jag redan hittat min dröm kille !




Och jag ska gifta mig med honom,
om det så är det sista jag gör !
Har man hittat den perfekta killen så
är man dum om man släpper honom,
och eftersom jag inte är dum så släpper jag han inte ;)
Enkelt..

Första praktik dagen imorgon 07.00-16.00,
så lika bra att sova nu,
Ju fortare jag somnar
ju fortare blir de ny dag !



Ses i drömmarna..


Kommentarer
Postat av: Mike

Vilken tur jag har att du inte e dum ;D

KLart VI ska gifta oss hjärtat! <3

Ses ikväll :D



Puss

2010-03-11 @ 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0