Ny dag Nya tag..



Gårdagen slutades med att Katja fick komma till mig & lugna mig,
då jag lider av aggressionsproblem.
Det kändes bra & jag blev lugn ganska fort.
Vi begav oss osminkade & med mjukisar hem till henne för att
bara snacka skit!
Eftersom jag är så jävla mörkrädd & Katja rädd för spöken så beslutade
vi oss för att sova ihop,
skydda varandra mot alla faror som vi inbillar oss kan
hända om man sover själv om nätterna!
Vad ska du bli när du blir stor ?
Tror du livet är förutspått om vad som kommer att hända ?
Ungefär så lät de när vi låg under täcket & stirrade i taket.
Jag skulle absolut vilja bli spådd för att veta vad som kommer att
ske i livet,
jag tror stenhårt på sånt där.
Sen deckade vi brevid varandra i hennes flickrum,
som när vi var små !

Min bok är hittad !!!
Mycket riktig så låg den på Ica.
Hur jag nu har kunnat vara så jävla dum & lägga ifrån mig den,
vet jag inte,
eller de dummaste är väl kanske att jag inte ens saknade boken förens igår kväll !
Tur att Katja känner en kille som jobbar där så han kan lägga
undan boken tills jag hämtat mod att hämta den där.
Jag törs inte gå in,
så jävla förvirrad som jag är som människa kommer han väl undra
om han ska hjälpa mig med att hitta hem.
Så jag inte går vilse,
eftersom jag lider av Demens.
Skönt att den finns där iaf,
så jag slipper beställa ny !
Tack Gode Gud :)

På Måndag ska de börjas tränas stenhårt,
jag har gått ner till 47 kg
och liknar nästan en 12 årig pojke med min magra kropp
och min korta pojkbans frisyr,
så nu ska de byggas på lilla Maja !





Kommentarer
Postat av: Limpan

jag bara äääälskar din nya frilla. Den passar dig stenhårt. En riktig pudding är du!! :)

2010-03-06 @ 17:45:09
URL: http://fortfarandelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0