Never alone Always alone..

It´s my day off today..
Så jag ska göra så lite som möjligt,
vilket jag lyckats väldigt bra med hittills,
bara lyssnat  på Takida & funderat över saker & ting som snurrar kring mig,
och inte blir jag nå klokare av att fundera massa heller,
snarare tvärtom..
Sen ska de solas & göra ansiktsmask med mig själv och mitt ego,
för vi är en bra kombination.
Leka hemma spa med ett varmt bad och tända ljus,
följt at mys med grönte i soffan.
Det är sånt jag inbillar mig att man mår bättre av och blir piggare..
Tror faktiskt inte att de stämmer,
men det är skönt att ta hand om sig själv ibland.
Tiden kanske går fortare om jag håller mig sysselsatt med nått,
fortare tills Mike kommer hem igen från jobbet.
Tick Tack..
All I do is wait..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0