Motivation till att plugga tack..

Varken praktik eller jobb idag
så jag tog mig en lite sovmorgon,
dock lite längre än tänkt
eftersom jag varken vaknade av klockan eller ville gå upp
när Mike ringde & väckte mig.
Så utvilad och pigg är jag idag & energin är på topp.
Dagen började med en lunch med Patrik på
"Som hemma"
Självklart blev det min favorit rätt sallad,
och idag blev det med kyckling.
Sen en sväng på stan för att kika runt lite.
Blondspray och 2 par solglasögon inhandlades.
Skit snygga brillor !
Billigt & bra dessutom.
Vi hann även spela en omgång buzz när Mike kom hem,
3 omgångar spelades och alla vann en varsinn gång.
Men det måste fortfaranade betyda att jag är smartast eftersom jag även vann igår ?


PG

När Patrik begav sig hem gick jag & Mike på promenad i solen,
fast varför den inte värmde är frågan ?
Iskallt & jävligt..
Kanske för att jag gick ut i  min nya vårjacka som jag hämtade igår ?
Hur som..
Så var iaf solen framme ¤
Promenad längs vattnet hand i hand med kärleken
så spelar inte vädret så stor roll faktiskt ;)


 Nya jackan..




M ♥ M

Växlat några ord med 2 av mina favorit tjejer idag,
Gabbie & Angelica,
Energin mer på topp efter det,
tro´t eller ej men det fick tydligen plats mer energi min lilla kropp !
Så nu återstår bara en fråga..
Vart fan är då energin till att öppna böckerna och plugga ?
Har 2 prov den här veckan men förmår ändå inte öppna dom där
tråkiga jävla böckerna fast jag vet att jag verkligen måste,
för min egen skull!
Hmm..
Dumt att förstöra en sån här bra dag så jag tar plugget imorgon ist,
innan natt passet klockan 21.00

Carpe Diem..



Kommentarer
Postat av: maddixen

fan maja du börjar ju bli mer galen än mig när de gäller solglasögon ;) haha

2010-03-15 @ 21:58:30
URL: http://maddixenpaaventyr.blogg.se/
Postat av: V

OOtroligt fin jacka:) Vart har du handlat den?

2010-03-19 @ 21:19:27
Postat av: Maja

Beställd från bubbleroom.se :)

2010-03-20 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0