Moa & Molly!


Tvingade ut dom små liven i solen också,
vilken hund vill inte vara ute ?
Jo dom här två ADHD hundarna vill faktiskt inte vara ute.
Konstigt de där,
men tant Maja & Faster elak tvingade ut dom och
vägrade släppa in dom igen.
Vi ville leka med dom i ute & leka fotograf,
men Moa & Molly som dom heter är inte så
mycket för de där med att bli fotade,
tror inte dom vet hur man gör när man posar.
Men några bilder vi fick vi iaf.
Om man sätter på sig brillorna, sätter sig i solen
där det inte blåser & blundar,
så kan man nästan tro att de är sommar.
Testa!
Lika bra att passa på eftersom både jobb & praktik kommer
att ta upp mesta av min vakna tid den här veckan.
Jag ska även leka hundvakt & barnvakt, eller rättare sagt ungdomsvakt varje kväll den
här veckan eftersom pappa jobbar kväll.
"Ta hand om" min syster och se till så hon inte eldar upp
huset eller gör nå hyss.
Till min hjälp har jag Faster Elak (Katja)
Hon kallas så av sin brors son,
undra varför ?
Lika bra att följa varje steg & rörelse som ungdommarna gör,
man ska aldrig lita på en fjortis.
Vem vet vad dom kan ljuga ihop ?
Jag är praktexemplar på hur det kan gå till,
när jag va ung asså :)
Nu ska de rastas hundar innan vi tanter ska bege oss till
affären för att handla lite mat.


Molly & Moa


Kommentarer
Postat av: mike

De e goa de där två hårbollarna! Synd att de blir åksjuka.. annars hade de fått komma till karlskoga o busat i sommar.. kanske kan ge dem åksjuketabletter ;) Ni ser iaf ut att haft en kanon dag..! Avis.. Bara ja som fattas ;) haha Puss på dig finast!

2010-03-09 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0