Matfrossa..

Idag är min matdag känner jag,
finns inget stopp i min mage.
Känner inte mättnadskänsla bara ständig hunger eller sug.
Ett sug efter allt..
Så till lunch åt jag en 3 rätters a´la Maja:
* Fetaostsallad & bröd
* Pasta Carbonara
* Tom&Jerry kex & Mariekex
Det blev inte små mängder heller.
Det är väl en sak om man sitter på restaurang och tar tid på sig & njuter av mat
och sällskap,
men jag halvsitter själv i soffan & slänger i mig allt som ett rovdjur.
Magen är stor som en fotboll av all mat där nere
men min hjärna försöker fortfarande lura mig att jag kan äta mer.
Jag är ungefär som en knarkare eller alkis,
suget efter mer tar aldig slut.
Dags att sätta fingrarna i halsen snart så jag åtminstonde kan andas
utan att få upp maten i halsen.
Jag kanske måste söka hjälp ?
Är jag matmissbrukare ?
Nu ska jag och min mage lägga oss och vila framför en film
så vi kan äta en till middag tillsamans.





Kommentarer
Postat av: Mike

Du e så himlans fin älskling! <3

2010-03-25 @ 18:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0