Måndagstråk &Vardagsskit!

Tråkig dag,
eller rättare sagt värdelös dag hittills.
Vaknade en timme försent,
en timme efter klocklan ringde.
Vaknar av att jag är vrål hungrig, som alltid.
Maja idiot kan inte ens rosta bröd, hur man nu kan misslyckas med de,
men mina stackars mackor var kolsvarta.
Det var bara att kasta efter att jag fått stänga av brandvarnaren kanske 5 gånger!
Hmm, lågt blodsocker är inte bra för mig då jag skulle kunna lägga mig ner på golvet & bara
skrika & gråta,
Ibland vill jag döda folk också men har hejdat mig alla gånger hittills som tur är!
Med kurrande mage & gråten i halsen tar jag fram min bästa vän, dammsugaren!
Dammsuger hela lägenheten som följs av att diska av ett berg med skitig disk.
Tog en paus i allt tråk för att få skriva av mig lite,
men än är det inte över,
det ska givetvis dammas också!
Yes, vilken rolig dag!!
Får se hur det känns när Mike kommer hem,
om han lyckas få mig på bättre humör eller om han blir smittad av mitt dåliga`?
Det är frågan..










Kommentarer
Postat av: maddixen

fyyyy fan va fin den första bilden va på er!!! <3<3<3

2010-03-03 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0