Man lär sig nå nytt varje dag..

Idag har jag lärt mig massa saker på
praktiken.
Det är asså sant att man lär sig nå nytt varje dag ?
Coolt..
Efter praktiken begav jag mig till Anna för att moffa godis
& hets dricka massa kaffe,
vilket jag är bäst på,
båda att smälla i mig godis & dricka kaffe..
Efter att bara ha snackat skit om oväsentliga saker
som alltid,
berstämde vi oss för att bli lite smarta.
Lördags skola..
Nämligen att googla världskartan
och även massa huvudstäder.
Vi kollade även upp Sveriges landskap, landskapsblommor
plus landskapsdjur.
Och handen på hjärtat så hade jag ingen aning om
nästan nånting.
Vette fan vad jag gjorde i skolan ?
Jag måste ha sovit igenom varenda lektion eller haft mina tankar
på nå helt annat,
typ funderingar på helgens outfit!
Att Västmanlands blomma & djur är
rådjur & mistel
hade jag inte den blekaste om.
Vi kanske inte fick lära oss de i min skola ute på landet ?
Jag visste inte heller förens ikväll vart Spanien låg på kartan,
de är sant!
Enda vi gjorde i skolan var hyss,
eller inte jag personligen kanske
men grabbarna åtminstonde..
(Jag satt mest och skrattade som vanligt)
Det var allt från att hänga knäveck i rören i taket,
till att färga akvarievattnet med massa spännande färger.
När det inte räckte med att pilla upp en spegel i ventilationen till toan
för att få se vad som hände där inne,
lyfte pojkarna tillslut bort hela dörren.
Damp skola är helt rätt ord.

Roligast på hela kvällen är när Katja kommer hem från sitt äventyr
och bestämmer sig för att joina oss framför datorn.
Vilket behövdes eftersom hon uppenbarligen absolut inte
hade nån aning om nånting.
Hon kläcker ur sig massa skit och har ingen aning om vad hon snackar om..

Katja: Jag trodde Tyskland var en huvudstad.

Hahahaha!!
Det bästa jag hört på länge och vi viker oss i skratt att vi tillslut inte ens
hör vad vi säger tillvarandra,
och det är då nästa kommentar kommer..

Maja: Vad heter huvudstaden på Grönland ?
Katja: Green Pease!

Hahaha,
jävla galning försöker ta livet av mig!
Jag hade knappt återhämtat mig från skratt attacken innan
och så kläcker hon ur sig de där!!
Högröd i ansiktet & kippandes efter andan i fosterställning blir resultatet!
Haha,
skrattar fortfarande lite tyst för mig själv i min säng.
 Katja & Anna är riktiga glädje piller..
Så även idag får jag somna med ett leénde på läpparna,
vilket känns jätte bra om jag även får vakna med i morgon bitti.
Tack för idag..

Puss & God Natt ;)



M • K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0