Mamma & Jag..

Dagen började kl 07.00
i vanlig ordning.
Fast idag hade jag städ på schemat,
kul !
Så jag har spenderat eftermidda´n
med att städa några av boendernas
lägenheter.
Så nu kan jag de också ;)
Jag fick gå med mamma under dagen,
så vi hann skvallra en del.
När jag kollade på min mamma idag,
så kom jag på hur vacker hon är.
Jätte smal & fin.
Ett stort leénde får jag varje gång jag kollar på henne.
Jätte stolt över mamma,
  så duktig på allt.


Möte med min handledare & lärare idag,
gick as bra.
Trodde inte att alla tyckte jag var så bra som dom sa idag,
så de va kul att få lite beröm.

Nu efter praktiken tänkte jag leka med
Mike.
En långpromenad i solen är ett måste innan dagen är slut.
Tänkte ta med mig Katja också,
så hon får rastas.
Fylla några påskägg & mys ska också hinnas med.

Så,
nu ska jag ut och steka i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0