Lugn natt..

Natt-passet 20.45-07.00
är avklarat.
Nånstans där i natt tog tröttheten över och vi fick oss ett
riktigt skrattanfall.
Skratt som leder till tårar,
och nästan till magrutor.
Ett sånt där hysteriskt skrattanfall som bara blir värre och värre.
Jag törs inte ens ta upp vad de var vi skrattde så galet mycket åt,
bara att det egentligen inte var så roligt
om man tänker efter.
Men just då var det de roligaste som fanns.
Nåväl gick natten fort och det var riktigt kul att få prova på att
jobba natt.
Inge prov hann jag göra idag heller,
eller hann å hann,
jag hade ingen lust helt enkelt.
Motivationen är fortfarande inte återfunnen..
Men 1 av 2 prov har jag gjort,
gjorde den ena igår kväll :)
Duktiga Jag !
Nu när jag fått låna Mike´s nya dator igen så finns
det faktiskt ingen ursäkt för att inte göra det..
Jag har även fixat Skype på hans dator så jag kan prata med Angelica,
vilket jag verkligen sett fram emot.
Den här dagen har inte bjudit på så mycket roligare saker faktiskt !
Sammanfattning Tisdag:
*Spökhistorier blandat med rövarhistorier,
* Skrattanfall
* Äventyr med Vallonens räser bil..



Lika bra att krypa ner i min Lila TopShop pyjamas
och hamna i koma,
innan nästa pass börjar 15.45 igen !
Vill inte ens drömma nått,
för att hjärnan ska arbeta så lite som möjligt..
Lev dagen för mig,
 eftersom jag kommer sova bort hela min!
Carpe Diem,
eller hur var det ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0