Lördagsunderhållning med Pappa, Pojkvän & Vän !

Efter att  ha hälsat på odjuren på STRIKE,
begav jag & Mike oss tillbaka till landet för att inhandla Chips, Dipp,
Godis, PepsiMax mm..
Allt med socker och mycket kalorier inhandlades.
Katja kommer över till pappa för att fika med oss & moffa godis,
de ingen va beredd på var väl att min pappa skulle lätta så
mycket på hjärtat som han gjorde.
Där fick vi höra hur det gick till på den hårda tiden,
med allt från A till Ö.
Vi skrattade högt då pappa absolut inte är blyg eller tänker alls på vad han säger.
Skrattar alltid lika mycket när pappa berättar
att jag alltid la mig under hans bil efter att han
släppt av oss hemma,
när det varit pappas helg.
La mig under bilen i hopp om att få följa med tillbaka hem till pappa.
Roligt att lyssna på alla hyss som jag & Katja hade för oss
som små kisar.
Allt va så mycket lättare när man va liten.
Största problemet som liten flicka var ju vilken Barbie man skulle leka med just då,
eller vilken färg på toffsen man ville ha till skolan.
Vem man skulle bli ihop med på rasten eller vem som skulle vara ens bästavän 4-ever :)
Hahaha så vi skrattade igår åt alla historier!
Tänk va sjukt att allt som händer i livet,
medvetet eller omedvetet formar en,
till den man är idag !
Från kolikbebis, ADHD-problem som tonåring,
till yrvädret jag är idag ;)

Sen film, mys & kramkalas som avrundade natten.
Lördagskvällen blev toppen & jag somnade nöjd i Mike´s armar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0