Kluven/Tveksam & Kluvnatoppar..

Jag har varit i Örebro med Mike idag när han kom hem från jobbet,
inget kul shoppades,
bara nytt läppstift eftersom det finns hustomtar som alltid äter upp mitt.
Nu är jag jätte trött på att alltid tappa bort dom små jävlarna.
Önskar det fanns sökare som man kunde sätta på dom,
så det bara är att söka efter de man söker.
Tills dess får jag väl vara stammis på MakeUp Store.
Så halva dagen testade jag nå nytt, nämligen Rött !
Kan inte vara helt utan,
då känner jag mig naken.
(Med risk att låta som Montazami)
Trivdes dock inte riktigt i den färgen,
så jag är glad att jag tillslut fick min gamla vanliga färg igen.



Medans jag ändå håller på och är ytlig så kan jag fortsätta med håret !
Slitet, torrt & svin tråkigt !
Finns inget med mig själv som jag ogillar så mycket som mitt hår just nu,
jag klarar inte av de.
Vad gör man när man är så trött på sitt utseénde ?
Blir det bättre att göra nå annorlunda eller tröttnar man på det med ?
Inte färga iaf, jag trivs bra med min blonda hårfärg.
Klippa kort eller förlänga ?
The Magic M,
bestående av Mike & Madde skriker väl högt om jag börjar överväga förlängning ;)
Men om jag tar med en bild på Beckham till frisören
och säger att jag vill ha hennes hår,
så kanske jag får hennes Kropp, Kille & Hus också ;)
Vem vet ?


Vem skulle säga nej ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0