Klippning kl 13.30

Nu är jag så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen !
Jag har kollat runt hos alla möjliga frisörer idag
för att få en drop tid,
men ikke!
Det skulle vara uppdrag omöjligt såklart,
eftersom alla skulle vara fullbokade.
Men tillslut bestämde jag mig för att boka en tid så jag får nån rullning
på verksta´n.
Och tiden blev 13.30 idag, IDAG !
Jag är skit nervös eftersom jag hatar att gå till frisören,
jag blir aldrig nöjd.
Förstår inte varför ?
Så nu har jagbestämt mig för att låta frisören bestämma
hur jag ska ha risbusken i fortsättningen.
Hon eller Han eller vad de nu är för nått,
borde ju veta vad man passar i och inte.

Idag ska de åkas tåg :)
De va länge sen,
de kanju bli ett äventyr det med,
man vet ju aldrig om dom går som dom ska.
Jag ska hem och fika med Madde & hela ligan,
hon åker tillbaka hem imorgon så lika bra
att passa på och memorera hur flickan ser ut :)
Natten kommer spenderas med Gabbie,
prat, skratt & kartläggning av life är det som står på
schemat!
Om håret blir bra vill säga,
annars blir det inlåsning tills de blir bra igen,
de återstår att se.
 




Whish me luck..


Kommentarer
Postat av: mike

späänande :D hoppas att du kommer bli nöjd.. blir garanterat skitbra! ska strax åka o plocka upp dig! Nyfiken mike nu! puss

2010-03-04 @ 14:03:29
Postat av: A*

Blev ju as snyggt! :D passade dig skit bra

2010-03-04 @ 18:12:55
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0