Jaha sängdags igen..

Sjukt att de redan är dags att lägga sig igen,
jag har ju knappt gjort annat än att
sovit idag.
Systrarna A & K kom förbi mig för att
försöka heela mig från sjukdom,
vilket inte gick så bra.
Fortfarande förkyld & dunkande
huvudvärk,
fast med lite mer energi såklart.
Vem får inte energi av sina vänner ?
Lillebror D var också förbi en sväng,
och bidrog till lite mer energi.
Han är en rolig sak han,
lite segare än vad jag är,
vilket både kan vara posetivt och nergativt.
Jag tror att det är därför vi är en så bra kombination.
Han får mig alltid att skratta,
min lilla lillebror.
Efter några timmars fika i köket &
träsmak i baken,
begav vi oss in till tv:n.
Inge bra på dumburken idag heller,
vilket kanske är lika bra eftersom vi
pratar & härjar så mycket ändå.
Ganska bra dag fast jag varit sjuk & eländig.
Imorgon är jag helt frisk,
har jag lovat mig själv.

God Natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0