Jag vill ha Onsdag..

Imorgon ska jag gå med
syster Lena,
de ser jag fram emot.
Hoppas jag får lära mig massa roliga saker,
min hjärna är redo för mer information och kunskap :)
Sen ska de tränas,
jag måste verkligen göra de..
3 veckor sen jag ens rörde mig överhuvudtaget.
Saknar att svettas på mitt gamla gym uppe i punkt,
undra om dom saknar mig ?
Springa på bandet och lyssna på Takida.
Sen ska jag leka med Tommie Tan,
favoriten ♥
Hoppas han har massa smaskiga detaljer om livet att dela med sig av,
alltid lika roligt att lyssna & skratta till alla tokerier..
Återstår att se vad vi ska leka för nått,
uppdateringar kommer...


Krama kudden och drömma mig bort en sväng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0