Jag säger upp mig..

Idag säger jag upp mig som min tjänst som Maja,
med omedelbar verkan!!
Och det har vi mina hjärnspöken att tacka för,
som ständigt besöker mig med massa tankar som snurrar
runt runt runt,
ungefär som en gammal LP skiva som går på repeat
om och om igen.
Jag har aldrig varit en "tänkar" människa,
med gott & ont.
Jag har alltid bara kört med hög växel och aldrig funderat
så mycket kring saker och ting.
Så varför ska jag börja tänka nu ?
Frågan är ju vart alla funderingar kommer ifrån,
är det nu jag får ta igen för alla gånger som jag inte har tänkt alls ?
Hur mycket man än försöker springa ifrån verkligheten så tycks
alltid The Real Life hinna ifatt på nå konstigt sätt.
Ibland önskar jag att man kunde se fram i framtiden så jag visste
vad som väntar mig bakom hörnet,
fast de kanske förstör charmen med livet ?

Mörkrädd, ensam hemma & ostabil är ingen bra kombination,
så tur att jag får sovsällskap av min lifecoatch Katja inatt,
hon kanske lyckas banka lite vett i huvudet på mig ?
Om inte annat så har jag iaf en helg att de fram emot,
med min tjej.
Det är nämligen Maja & Gabbie helg i helgen,
vilket jag har sett fram emot.

Dagens kommentar;
Anna: Buuhuu gråt i en skål..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0