Illa! Jag mår illa..

klockan har ringt som en galning imorse.
Och tillslut bestämmer jag mig för att dra mig upp ur
min helt underbart sköna säng.
Ovanligt trött & seg,
känns som jag har blivit överkörd.
Men men..
Reser mig och det känns som mina tändsticks ben ska
gå av och att jag ska ramla eller svimma.
Varför så svag ?
Hur som så bestämmer jag mig för att bege mig till övervåningen
för att få i mig lite frukost,
utifall de är blodsockret som spökar.
Men måste ist slänga mig in på toan
och spy!
Vad i helvete !
Har jag ätit för mycket igår ?
Är jag för trött ?
Eller är jag helt enkelt sjuk ?
Hmm..


Kommentarer
Postat av: Mike

Stackars.. Hoppas verkligen att du inte e magsjuk hjärtat!

2010-03-29 @ 10:35:12
Postat av: Louisa

Är det en minimaja på gång????

2010-03-29 @ 11:06:51
Postat av: Anonym

Gravid?

2010-03-29 @ 11:49:18
Postat av: Anonym

Neeej jag är inte gravid..

Antingen åt jag för mycket igår eller så är jag sjuk..

2010-03-29 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0